GYIK - Gyakran ismételt kérdések
Milyen anyagból készülnek a termékek?
Minden termékünk puha, bababarát anyagból készül – például OEKO-TEX tanúsítvánnyal rendelkező pamut, muszlin vagy bambusz szövetekből. Termékleírásainkban mindenhol részletesen megtalálod az anyagösszetételt.
Mi az a TOG-érték, és hogyan válasszak megfelelő hálózsákot?
A TOG-érték (Thermal Overall Grade) azt mutatja meg, hogy egy adott textil – például egy hálózsák – milyen mértékben tartja meg a hőt, vagyis mennyire meleg. Minél magasabb a TOG-érték, annál melegebb az anyag.
Ez különösen fontos a babák esetében, mivel az ő hőháztartásuk még fejletlen, és könnyen túlöltöztethetjük vagy lehűlhetnek.
Általános TOG-útmutató:
TOG érték |
Ajánlott szobahőmérséklet |
Használat |
0.2 – 0.5 TOG |
24 °C felett |
Nyári melegben, légkondicionált szobában – ujjatlan body alá |
1.0 TOG |
21–23 °C |
Tavaszi/őszi éjszakák – bodyval vagy vékony rugdalózóval |
2.5 TOG |
16–20 °C |
Hűvösebb őszi/téli hónapok – hosszú ujjú body vagy pizsama alá |
3.5 TOG |
16 °C alatt |
Kimondottan hideg szobákban – melegebb aláöltözet javasolt |
Figyelj arra, hogy a hálózsákhoz mindig a szoba hőmérsékletét vedd alapul, ne az évszakot. Nyáron is lehet hűvös a babaszoba, és télen is lehet túl meleg.
Mire figyelj még választáskor?
- A baba öltözéke: Ne öltöztesd túl a babát a hálózsák alatt. A rétegezés helyett inkább a megfelelő TOG-értékű hálózsákot válaszd!
- Könnyű le- és feladás: A cipzárral vagy patenttal könnyen kezelhető hálózsák praktikusabb éjszakai pelenkázásnál is.
- Biztonság: A hálózsák biztonságos alternatívája a takaróknak, mivel nem csúszik a baba arcára és nem tekeredik rá.
Tipp --> Több hálózsákot is tarthatsz otthon különböző TOG-értékekkel, így könnyebben tudsz alkalmazkodni a változó szobahőmérséklethez.
Miben különböznek a babafészkek és a hálózsákok?
A babafészek biztonságérzetet nyújt, ideális pihenőhely nappal vagy éjszaka is. A hálózsákok viszont alváshoz ajánlottak, mivel nem csúsznak le a babáról és segítenek a biztonságos alvás megteremtésében.
Használhatom a pólyát újszülöttekhez?
Igen, a pólya segít megnyugtatni az újszülötteket, csökkenti a Moro-reflexet, és támogatja a jobb alvást. A megfelelő technika és méret kiválasztásában termékleírásaink segítenek.
Mire kell figyelnem a webáruházban történő regisztráció vagy megrendelés leadása során?
- Mindig valós adatokat adj meg!
- Regisztrációkor add meg a teljes neved. Nem áll módunkban elfogadni és számlázni becenevekkel, vezetéknév nélkül leadott megrendeléseket. Ilyen esetben felvesszük veled a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon.
- Regisztráció előtt ellenőrizd az e-mail címed és a telefonszámod, hogy bármilyen probléma esetén el tudjunk érni téged.
- Fokozatottan figyelj a számlázási és szállítási adatokra (irányítószám, település, utca, házszám, egyéb). A helytelenül megadott adatok kiszállítási problémákat és késedelmeket okozhatnak. A tévesen megadott adatok miatt felmerülő szállítási problémákért nem vállalunk felelősséget!
Mi történik, ha előre utalás esetén nem utalom el a rendelés értékét 3 napon belül?
- Ha a megrendelés leadásakor előre utalást választottál, egy visszaigazoló e-mail küldünk neked a banki utaláshoz szükséges adatokkal. A rendelést csak az összeg beérkezése után kezdjük el feldolgozni és kiszállítani.
- Mivel a megrendelés raktárkészlet foglalással jár, az összegnek 3 napon belül be kell érkeznie, ellenkező esetben a megrendelés törlésre kerülhet, melyről értesítést küldünk e-mailben.!
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A csomagokat jellemzően 1–2 munkanapon belül szállítjuk ki Magyarországon belül, ha az általad rendelt termék raktárkészleten van. A pontos szállítási időt a visszaigazoló e-mail tartalmazza.
Ha olyan terméket rendeltél, amit külső raktárról kell beszerznünk (ezt a weboldalon jelezzük), akkor annak a beszerzési ideje kb. 5-7 munkanap, majd beérkezés után átadjuk a futárszolgálatnak.
A termék nem érkezett meg 5-7 munkanapon belül. Mi az oka?
Ha olyan terméket rendeltél, amit külső raktárról kell beszerezni, de nem érkezett meg a weboldalon feltüntetett 5-7 munkanapon belül, annak több oka is lehet.
Sajnos némely esetben előfordul, hogy a gyártónak is több idő beszerezni bizonyos anyagokat, és Mi is később kapunk ezzel kapcsolatban visszajelzést. Ebben az esetben természetesen tájékoztatunk a szállítás körülbelüli időpontjáról vagy felajánlunk egy másik alternatívát, amennyiben lehetséges.
Milyen fizetési módok érhetők el?
Rendelésedet utánvéttel vagy előre utalással is kifizetheted. A részletes fizetési információkat megtalálod a Szállítás és fizetés menüpontban. Budapesti üzletünkben lehetőséged van személyesen is átvenni a terméket, amit készpénzzel és bankkártyával is ki tudsz egyenlíteni.
Visszaküldés, csere, jótállás – részletes információk
Milyen esetekben küldhetem vissza a terméket?
A vásárlástól számított 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, amennyiben a termék:
- nem volt használatban,
- sérülésmentes,
- eredeti állapotában van, minden tartozékával és címkéjével együtt,
- eredeti csomagolásban érkezik vissza hozzánk.
Milyen termékeket nem tudunk visszavenni?
Higiéniai okokból nem áll módunkban visszavenni olyan terméket, amely:
- már használva volt, még akkor sem, ha csak rövid ideig,
- mosva, tisztítva vagy átformázva lett,
- láthatóan viseltes, foltos vagy bármilyen módon sérült,
- hiányos, például hiányzik róla címke, eredeti csomagolás, alkatrész.
Példák a kizárásra:
- már kimosott pólya vagy hálózsák,
- babafészek, amelybe a baba már belefeküdt,
- sérült cipzár vagy varrás,
- megsérült csomagolás nélküli termék.
Hogyan történik a visszaküldés?
- Írj nekünk e-mailt az info@sleepee.hu címre, és jelezd visszaküldési szándékodat weboldalunkról letölthető Elállási nyilatkozattal.
- Válaszban megküldjük a visszaküldési címet és a szükséges teendőket.
- A visszaküldés költsége a vásárlót terheli, kivéve, ha hibás vagy sérült terméket kaptál.
- Személyesen is van lehetőség visszahozni a terméket budapesti üzletünkbe, de ebben az esetben is kérjük, hozd magaddal a kitöltött elállási nyilatkozatot.
Mikor kapom vissza a pénzt?
A visszaküldött termék beérkezését és ellenőrzését követően legfeljebb 14 napon belül visszatérítjük az összeget banki átutalással.
Sérült vagy hibás terméket kaptam – mit tehetek?
Ha a termék hibás, kérjük, 48 órán belül jelezd e-mailben fotóval és rövid leírással. Megvizsgáljuk az esetet, és indokolt esetben ingyenes cserét vagy visszatérítést biztosítunk.
48 órán túl bejelentett hibát nem áll módunkban elfogadni.
Sérült a csomag, amit a futár hozott, vagy sérült terméket találtam a csomagban. Mit tegyek?
Az áru érkezésekor ellenőrizd a csomagolás sértetlenségét. Ha a csomagolás sérült, írj minőségi kifogást a szállítólevélre a szállítónak, és haladéktalanul ellenőrizd a magát az árut is.
Ha az áru is sérült, írj egy fenntartást a szállítólevélre a szállítónak, amelyben kimondod, hogy a csomagolás és az áru is sérült, és nem vagy köteles azt átvenni. Átvételkor, amennyiben valamely termék sérült, 48 órán belül jelezd az alábbi elérhetőségek egyikén: info@sleepee.hu, +36703110011
Az átvételtől számított 48 óra után terméksérüléssel vagy termékhiánnyal kapcsolatos jótállási bejelentést NEM tudunk elfogadni!
Mit tegyek, ha mégsem tudom átvenni a csomagot a kiszállítás napján?
Esetleges kiszállítási cím, dátum módosítás kapcsán kérjük, keresd közvetlenül a futárszolgálatot, akik hamarosan felveszik Veled a kapcsolatot az érkezés pontos időpontjával kapcsolatban.
FIGYELEM! A futárszolgálatok e-mailjei több esetben a SPAM/PROMÓCIÓK mappába kerülnek! Kérjük ezeket a mappákat is ellenőrizd!
Méret nem jó? Kicserélhető?
Igen, amennyiben a termék megfelel a visszaküldési feltételeknek. Írj nekünk, és segítünk a megfelelő méret kiválasztásában. A csere szállítási költsége ebben az esetben is a vásárlót terheli.
Van jótállás a termékekre?
Igen, a hatályos fogyasztóvédelmi jogszabályoknak megfelelően vállalunk jótállást. Amennyiben rejtett hibát észlelsz, kérjük, írásban jelezd, és kivizsgáljuk a panaszt.
Használat és tisztítás
Mosógépben moshatóak a termékek?
Igen, a legtöbb termékünk gépben mosható 30–40 °C-on, kímélő programmal. A pontos mosási útmutatót minden termék címkéjén és az oldalon is feltüntetjük.
Van valahol alvási tanácsadó vagy szakértői segítség?
Igen! Blogunkban hasznos tanácsokat találsz a baba alvásáról, pólyázásról, alvási regressziókról és egyéb hasznos témákról.
Kapcsolat
Írhatsz nekünk az info@sleepee.hu e-mail címre, vagy hívhatsz minket a +36703110011 telefonszámon hétköznapokon 8:00–17:00 között.