Csere / elállás információk
Kedves Vásárlóink!
Törekszünk a maximumot nyújtani számotokra, de néha mégis előfordul, hogy mégsem tetszik termékünk, vagy esetleg méretprobléma miatt cserélni szeretnéd másik termékre. Ennek a menetével kapcsolatban szeretnénk egy kis segítséget nyújtani.
A weboldalunkon letölthető egy "csere / elállási nyilatkozat".
Hibás teljesítés:
Nem a megrendelt vagy hibás a terméket kaptál?
- Kérjük, hogy a neveddel és a rendelésazonosítóval, valamint a kapott termék fényképével együtt küldj egy levelet az info@sleepee.hu e-mail címünkre. Fontos, hogy e-mailben jeled, hogy lássuk pontosan mit kaptál kézhez.
- Kollégánk ellenőrzi az esetet és felveszi veled a kapcsolatot!
- Ha mindent rendben találtunk, postázzuk a terméket / termékeket!
Hiányos volt a csomag tartalma? Kérjük, hogy a neveddel és a rendelésazonosítóval jelezd kollégánknak telefonon vagy e-mailben a történteket 48 órán belül. Hiány esetén elvégezzük a raktárkészlet ellenőrzést, és jogos hiány esetén azonnal küldjük a hiányzó terméket / termékeket díjmentesen.
Termékcsere:
Megkaptam a csomagot, de nem megfelelő terméket rendeltem. Cserére van lehetőség? Természetesen, igen, az alábbi lehetőségekkel:
- Csomagcsere szolgáltatással. Így nem kell bajlódnod a feladással, hanem jelezd nekünk telefonon vagy e-mailben és elküldjük neked a rendelt terméket / csomagot. Fontos, hogy a nem kért terméket gondosan csomagold vissza ahogyan megkaptad (kitömve dobozban, vagy szükség esetén befóliázva), hogy a visszaszállítás alatt ne sérüljön. A nem megfelelő visszacsomagolásból eredendő károkért, felelőséget nem vállalunk. Kérjük, hogy írd le mit szeretnél cserélni és melyik terméket kéred helyette a mellékelt űrlapon. A csomagcsere szolgáltatás díja +3780 Ft bruttó.
- Visszaküldöd a címünkre a csomagot / terméket. Az újabb kiküldés postaköltsége ebben az esetben +1890 Ft bruttó. Természetesen érték egyeztetve, számlát módosítva küldjük vissza. Túlfizetés esetén visszautaljuk. Ráfizetés esetén utánvétellel fizetheted a különbözetet a futárnál készpénzben vagy bankkártyával.
Elállás a vásárlástól:
- Töltsd ki vagy nyomtasd ki az elállási nyilatkozatot, mely letölthető weboldalunkról.
- Küldd vissza a címünkre a nem kért termékkel együtt.
- Visszaérkezés után megvizsgáljuk a terméket / termékeket.
Milyen esetekben küldhetem vissza a terméket?
A vásárlástól számított 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, amennyiben a termék:
- nem volt használatban,
- sérülésmentes,
- eredeti állapotában van, minden tartozékával és címkéjével együtt,
- eredeti csomagolásban érkezik vissza hozzánk.
Milyen termékeket nem tudunk visszavenni?
Higiéniai okokból nem áll módunkban visszavenni olyan terméket, amely:
- már használva volt, még akkor sem, ha csak rövid ideig,
- mosva, tisztítva vagy átformázva lett,
- láthatóan viseltes, foltos vagy bármilyen módon sérült,
- hiányos, például hiányzik róla címke, eredeti csomagolás, alkatrész.
Példák a kizárásra:
- már kimosott pólya vagy hálózsák,
- babafészek, amelybe a baba már belefeküdt,
- sérült cipzár vagy varrás,
- megsérült csomagolás nélküli termék.
Ha mindent rendben találtunk, vissza utaljuk a vételárát.
A terméktől való elállásra az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésre és a visszaküldéstől számított 14 munkanapon belül az összeg visszautalásra kerül.
(Pontos információt a visszaküldéssel / elállással kapcsolatban lásd az ÁSZF szabályzatunkban)
További részleteket az oldalunk Általános Szerződési Feltételeiben talál. (ÁSZF)
Visszaküldési címünk: 1135 Budapest, Csata utca 3-7., Fsz. 17.ajtó. (Lash Design Kft.)
*Ez az oldal kizárólag tájékoztató jellegű, és nem minősül szerződéses feltételnek. A vásárlás során érvényes feltételeket minden esetben a webáruház hivatalos Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF) tartalmazzák. Az itt szereplő részletes visszaküldési és elállási feltételek az ÁSZF-ben rögzített elállási jog értelmezését és gyakorlati alkalmazását segítik. A Sleepee.hu fenntartja a jogot a tájékoztató oldalak tartalmának módosítására vagy pontosítására.