Csere / elállás információk
Kedves Vásárlóink!
Törekszünk a maximumot nyújtani vásárlóink számára, néha mégis előfordul, hogy mégsem tetszik termékünk, vagy esetleg méretprobléma miatt cserélni szeretné másik termékre. Ennek a menetével kapcsolatban szeretnénk egy kis segítséget nyújtani.
A csomagban mellékeltünk egy "csere/elállási nyilatkozatot".
Hibás teljesítés:
Nem a megrendelt vagy hibás a terméket kapott?
1. Kérjük, hogy a megrendelő nevével vagy a rendelésazonosítóval és a kapott termék fényképével együtt küldjön egy levelet a sleepee.hu@gmail.com e-mail címünkre. Fontos, hogy e-mailben jelezze, hogy lássuk pontosan mit kapott kézhez.
2. Kollégánk ellenőrzi az esetet és felveszi önnel a kapcsolatot!
3. Ha mindent rendben találtunk, postázzuk a terméket / termékeket!
Hiányos volt a csomag tartalma? Kérjük, hogy a megrendelő nevével vagy a rendelésazonosítóval jelezze kollégánknak telefonon vagy e-mailben a történteket. Csomagoláskor kamerafelvétellel rögzítjük, hogy mi kerül bele a küldendő csomagba, természetesen hiány esetén azonnal küldjük a hiányzó terméket / termékeket díjmentesen.
Termékcsere:
Megkaptam a csomagot, de nem megfelelő terméket rendeltem. Cserére van lehetőség? Természetesen, igen, az alábbi lehetőségekkel:
1. Csomagcsere szolgáltatással. Így nem kell bajlódnia a feladással, hanem jelzi nekünk telefonon vagy e-mailben és kollégám feladja az "új" terméket/csomagot. Fontos, hogy a nem kért terméket gondosan csomagolja vissza ahogyan megkapta (kitömve dobozban, vagy szükség esetén befóliázva) hogy a visszaszállítás alatt ne sérüljön. A nem megfelelő visszacsomagolásból eredendő károkért, felelőséget nem vállalunk. Kérjük, hogy írja le mit szeretne cserélni és melyik terméket kéri helyette a mellékelt űrlapon. A csomagcsere szolgáltatás díja +3380 Ft bruttó.
2. Visszaküldi a címünkre a csomagot/terméket. Az újabb kiküldés postaköltsége ebben az esetben +1690 Ft bruttó. Természetesen érték egyeztetve, számlát módosítva küldjük vissza. Túlfizetés esetén készpénzes számlát állítunk ki és a különbözetet a csomagba tesszük vagy visszautaljuk. Ráfizetés esetén utánvétellel fizetheti a különbözetet a futárnál készpénzben vagy bankkártyával
Elállás a vásárlástól:
1. Töltse ki vagy nyomtassa ki a megrendeléshez kapott elállási nyilatkozatot amelyet megtalál a csomagban, a visszaigazoló e-mailben, illetve a weboldalunkon is.
2. Küldje vissza a címünkre a nem kért termékkel együtt.
3. Visszaérkezés után megvizsgáljuk a terméket / termékeket.
4. Ha mindent rendben találtunk, vissza utaljuk a vételárát.
A terméktől való elállásra az átvételtől számított 30 nap áll rendelkezésre és a visszaküldéstől számított 14 munkanapon belül az összeg visszautalásra kerül.
(Pontos információt lásd az ASZF szabályzatunkban)
További részleteket, az oldalunk Általános Szerződési Feltételeiben talál. (ÁSZF)
Visszaküldési címünk: 4405 Nyíregyháza, Debreceni u. 180.